Pages

04 February 2012

You And I

Recently bila tengok latest episode of my favorite show, Running Man, the Running Man members had a special morning wake up call by IU!!!  Eh, saper IU ni??  Memula aku pun tak border sangat la pasal artis Kpop ni (aku layang K-Drama je) tapi bila tengok scene ni, layan jugak la lagu dia.  Bila tanya kat anak dara aku (mine u, she is more expert than i am on Kpop ni) dia bagitau, " ni la IU mama! "

Fine muka stok comel, jadi aku pun google le kejap saper la anak dara dari Korea ni.  Ok, rupa-rupanya one of the famous and adorable artist di Korea.  Lagu You And I is her latest song in 2011.



Yang bawah ni pulak video muzik untuk lagu You And I.  Kalau peminat tegar Kpop sure tau lagu ni.  Aku pun suka gak, hehe...walaupun umur dah mid 30's rasa cam mid 20's je, ahaks!  




No comments: