Pages

24 December 2011

Minggu terakhir 2011


Stuck di ofis pada petang Sabtu, aku lapar....  Plan nak jumpa adikku di Amcorp terpaksa cancel sebab kena cover 48.  Boring le petang-petang Sabtu dok dalam ofis jek.  Selalunya kalau keje day, sebelah petang mesti aku nak hirup udara PJ yang tak segar ni.  Tak larat la nak cium udara air-con jek.  Kan best kalau kat ofis ni ada gim, bole le aku workout sikit.  Mmmm....berangan...jangan harap benda-benda macam tu terjadik.

Habis cycle malam esok, aku cuti for the whole week.  Sabtu depan masuk keje balik.  Kena buat persiapan anak-anak nak ke sekolah.  So far baru beli baju-baju sekolah Sufia & Daniel.  Itu pun guna duit subsidi yang gomen bagi tu.  Memang tak cukup le, tapi syukur dapat cover sikit.  Buku-buku sekolah pun belum beli lagi. Sabtu depan, si Sufia kena register Form 1. Tapi aku tak dapat le teman dia ke sekolah sebab kena keje.  Holiday season maa....ramai yang request cuti. Daku berkorban demi negara, eceh...  Kena la hubby menggalas tugas tu.  

Oklah itu je. Tengah pening buat roster Januari.  Sepatutnya aku dapat invitation dari INTAN untuk sambungan kursus Bahasa Arab Tahap 2. Tapi derang tak bagi aper2 respon pun lagi.  Bila cek di web INTAN, kursus tu start 9 Januari.  2 minggu tu!!  Kalau last minit dapat invitation, nanti kelam kabut kena alter roster pulak!  Help!!!!

No comments: